KAPELUSZ LETNI
model SUPPERTIME HAT
renomowanej marki THE NORTH FACE
Idealny na plażę, w góry i na podróż!
Letni kapelusz z rondem średniej wielkości, skutecznie zabezpieczy głowę i oczy przed palącymi promieniami słońca. Materiał kapelusza o fakturze "skórki brzoskwini" jest niezwykle miękki i miły w dotyku, a technologia Quick Dry zapewnia szybkie wysychanie tkaniny. Nylonowy pasek wszyty wewnątrz kapelusza dodatkowo wchłania nadmiar wilgoci i znacznie podnosi komfort noszenia. Rondo zostało lekko usztywnione pianką, tak aby zachować odpowiedni kształt przez cały czas użytkowania. Regulowany pasek pod brodę zapewnia lepsze dopasowanie i zapobiega sfrunięciu kapelusza z głowy podczas nagłych porywów wiatru.
Opis:
Dostępne kolory:
Dostępne rozmiary:
UPF PROTECTION - warstwa chroniąca przed promieniowaniem ultrafioletowym. Blokuje szkodliwe promienie UV zapewniając większą trwałość kolorów i materiałów, nie zmniejszając jednocześnie oddychalności materiału.
The North Face - światowy lider w produkcji sprzętu outdoorowego i wyprawowego. Ponad 30-letnie doświadczenie w tworzeniu sprzętu wspinaczkowego, narciarskiego i outdoorowego pozwoliło tej marce zdobyć uznanie niemal na całym świecie. Szeroki asortyment, wysoka jakość produktów i profesjonalne, sprawdzone rozwiązania sprawiają, że produkty The North Face cieszą się sympatią zarówno wśród profesjonalnych eksploratorów, jak i wśród weekendowych miłośników sportu.
Chociaż The North Face jest nieodmiennie kojarzony z górskimi aktywnościami outdoorowymi, to paradoksalnie jego historia zaczęła się na plaży. Dokładnie w San Francisco, w dzielnicy North Beach, zaledwie 150 m nad poziomem morza. To tutaj w 1966 roku para entuzjastów turystyki założyła mały górski sklep. Wkrótce potem ten sklepik, nazwany "The North Face" stał się miejscem, w którym można było kupić bardzo wysokiej jakości plecaki i inny sprzęt turystyczny. W 1968 właścicele przenieśli sklep na drugą stronę zatoki oraz zajęli się projektowaniem i produkcją odzieży technicznej oraz sprzętu turystycznego i wspinaczkowego. W następnych latach The North Face wytrwale budował wizerunek marki, m.in. poprzez sponsoring wielu wypraw w różne zakątki Ziemi. Zapoczątkowało to szczytną tradycję i stało się inspiracją dla hasła przyświecającego tej marce: Never Stop Exploring™.
Każda kolejna dekada dla The North Face to wprowadzanie absolutnych innowacji technicznych. W latach '80 TNF wprowadziło linię odzieży dla ekstremalnych narciarzy, następnie w kolejnym dziesięcioleciu powstała linia odzieży TEKWARE™. Jest to odzież przeznaczona dla wspinaczy, biegaczy, turystów i ma na celu zapewnienie doskonałego dopasowania i funkcjonalności. Natępnie TNF poszerzył kolekcję o nowy sprzęt i odzież do trekkingu, a także buty do biegania po górach.
Firma The North Face organizuje jeden z najbardziej wymagających ultramaratonów w Europie - Ultra Trail du Mont Blanc. Uczestnicy muszę przemierzyć 168 kilometrów, ale i pokonać własne słabości. Trasa prowadzi dookoła Mont Blanc, pozwalając zachwycić się urokiem Francji, Włoch i Szwajcarii. Bieg dookoła góry, pozwala sprawdzić swoje możliwości, a także daje szanse na przeżycie niezapomnianej przygody.
The North Face nieustannie przesuwa granice innowacyjności w swoich produktach, tak aby ich użytkownicy mogli przesuwać własne granice i zwiększać swoje możliwości, w myśl hasła Never Stop Exploring™.
Bądź pierwszy który wyrazi swoją opinię o produkcie. Podziel się swoimi uwagami, pomóż innym w zakupie.