Bardzo ładne zestawienie kolorystyczne i wysokie parametry techniczne bielizny Cloe to cechy decydujące o wyborze właśnie tego kompletu. Właściwości materiału i techniczny krój zapewniając utrzymanie stałego komfortu cieplnego, wysoki komfort noszenia i dopasowanie do sylwetki niczym "druga skóra". Sportowy wzór i żywa kolorystyka powodują, że bielizna damska może być używana jako samodzielny strój sportowy do różnych aktywności. Techniczna i rozciągliwa bielizna termoaktywna gwarantuje dobre odprowadzenie wilgoci oraz właściwe utrzymanie ciepła w chłodne i mroźne dni. Może być stosowana jako dodatkowa warstwa lub samodzielne odzienie przy różnych aktywnościach. Bezszwowa struktura sprawia, że bielizna idealnie dopasowuje się do ciała i nie ugniata.
Opis:
Level 2 to linia bezszwowych produktów skierowanych dla osób aktywnych, uprawiających sport przez cały rok. Produkty z grupy Level 2 są bardzo elastyczne, doskonale dopasowują się do kształtów ciała nie krępując przy tym ruchów. Firma Viking zastosowała siatkową strukturę w strefach wzmożonej potliwości, co zwiększa odprowadzanie wilgoci na zewnątrz, tak aby noszenie odzieży termoaktywnej było komfortowe w każdej sytuacji. Na łokciach i kolanach zastosowano specjalne wzmocnienia, które ocieplają oraz chronią przed urazami podczas uderzeń. Bielizna nie elektryzuje się, a dzięki właściwościom antyalergicznym, nie powoduje uczuleń i podrażnień.
Viking to marka własna firmy Larix, specjalizującej się w dystrybucji produktów renomowanych marek sprzętu sportowego (Reusch, Killtec, Odlo, Uvex). W 1996 firma wprowadziła na rynek pierwszą linię produktów sygnowanych marką Viking – była to kolekcja rękawic narciarskich i snowboardowych. W kolejnych latach asortyment marki sukcesywnie się rozwijał: obecnie Viking proponuje szeroką gamę produktów zimowych i letnich, takich jak odzież ocieplana i termoaktywna, czapki, bandamki, kominiarki lub opaski. W ofercie Viking można znaleźć także kije trekkingowe i Nordic Walking oraz akcesoria outdoorowe.
Od początku swojej działalności marka Viking stawia głównie na jakość, atrakcyjność i szeroką dostępność swoich produktów. W produkcji wykorzystywane są wysokogatunkowe materiały o doskonałych parametrach technicznych, między innymi markowa ocieplina Thinsulate® czy membrana Windstopper®. Projektanci Vikinga dbają także o estetykę produktów – ich design i kolorystyka zawsze wychodzi naprzeciw aktualnym trendom w modzie sportowej i outdoorowej. Wreszcie dostępność – szeroki zasięg dystrybucji i niezwykle korzystna relacja jakości do ceny sprawiają, że marka Viking trafia do dużego grona polskich i zagranicznych klientów.
Wysoka jakość produktów i konsekwentne budowanie pozytywnego wizerunku marki sprawiło, że Viking cieszy się coraz większą popularnością wśród odbiorców i dociera w coraz dalsze zakątki Europy. Marka ma już stałą, silną pozycję na polskim rynku sportowym, jej produkty od wielu lat są także sprzedawane w Mołdawii, na Ukrainie i Słowacji. Viking od 2012 roku jest jednym z największych polskich wystawców na prestiżowych monachijskich targach ISPO. W ten sposób zasięg dystrybucji marki poszerzył się o kolejne kraje: Francję, Czechy, Rosję, Hiszpanię, Niemcy czy Serbię. Klasa produktów Viking została doceniona także przez profesjonalistów: marka ma na swoim koncie kilkuletnią współpracę z Polskim Związkiem Narciarskim, a co za tym idzie - może poszczycić się udziałem w sukcesach najwybitniejszych polskich sportowców: Justyny Kowalczyk i Adama Małysza. Marka Viking aktywnie wspiera paraolimpijską reprezentację Polski w narciarstwie alpejskim, a także wielu młodych, utalentowanych adeptów letnich i zimowych dyscyplin sportu, skupionych pod egidą Viking Team.
Bielizna termiczna ma za zadanie przede wszystkim odprowadzenie wilgoci z dala od skóry oraz izolację cieplną. To najbliższa ciału, podstawowa warstwa odzieży sportowej. Kiedyś pod...
czytaj więcej
super
Użytkownik Elizka poleca produkt.Naprawdę dobry zakup. Fajne kolory, porządny materiał. Jak dla mnie super do biegania.