Menu pomocy
Nasi dostawcy umożliwiają opcję śledzenia przesyłki, dzięki czemu klient może się dowiedzieć, w którym miejscu znajduje się akurat jego paczka. Numer przesyłki/listu przewozowego znajduje w koncie w "szczegółach zamówienia", jak również każdy klient otrzymuje go od Nas mailem.
1. sprawdzić email, gdyż każdy z Klientów powinien otrzymać email z numerem wysłanej paczki,
2. przejść na "Śledzenie przesyłek przez Internet" na stronie Poczty Polskiej http://sledzenie.poczta-polska.pl/
lub skontaktować się z pracownikiem Poczty Polskiej i zapytać o paczkę (list priorytetowy) o otrzymanym numerze,
3. jeżeli nie ma paczki na poczcie po 3 dniach od nadania (data emaila wysłanego z numerem paczki) należy skontaktować się z pracownikami Asport.pl.
1. sprawdzić email, gdyż Klient powinien otrzymać email z numerem paczki,
2. wejść na stronę https://gls-group.eu/PL/pl/sledzenie-paczek i wpisać w formularzu numer przesyłki, a po uzyskają Państwo informacje gdzie znajduje się paczka,
lub skontaktować się z oddziałem GLS celem uzyskania informacji o paczce (nr przesyłki podany w emailu).
W tym celu należy wejść na stronę https://gls-group.eu/PL/pl/oddzialy-punkty-parcelshop, z listy oddziałów GLS wybrać najbliższy oddział od miejscu zamieszkania.
Średni czas dostawy 48 h od wysłania (data wysłania podana w emailu od Asport.pl)
UWAGA: Informacja o statusie przesyłki pojawia się na stronie firmy kurierskiej GLS ok 12h po wysłaniu paczki.
1. sprawdzić email i telefon, ponieważ to właśnie tam przychodzą informacje z numerem przesyłki,
2. wejść na stronę http://paczkomaty.pl/pl/znajdz-paczke i tam wpisać numer paczki. Po chwili uzyskają Państwo informację, w jakim miejscu aktualnie znajduje się paczka, lub skontaktować się z oddziałem InPost w celu uzyskania informacji o paczce (nr przesyłki podany w mailu, bądź sms-em). W tym celu należy wejść na stronę https://paczkomaty.pl/pl/kontakt i wypełnić formularz, bądź skontaktować się z wirtualnym doradcą,
3. mogą Państwo również skontaktować z infolinią InPost, z numeru stacjonarnego 801 400 100, bądź komórkowego 722 444 000.
Średni czas dostawy to 48 h od wysłania (data wysłania, została podana w mailu od Asport.pl)
1. sprawdzić email, gdyż Klient powinien otrzymać email z numerem paczki,
2. wejść na stronę https://tracktrace.dpd.com.pl/findParcel,na której to można posługując się numerem listy przewozowego bądź numerem referencyjnym błyskawicznie sprawdzić aktualną lokalizację przesyłki, innym rozwiązaniem jest wysłanie wiadomości do konsultanta DPD Polska poprzez chat dostępny pod adresem https://chat.dpd.com.pl/chat/form.aspxi zapytanie o paczkę o otrzymanym numerze.
3. można też skontaktować się z infolinią DPD Polska dzwoniąc na jeden z podanych numerów:
801 400 373 bądź 22 577 55 55 ( koszt połączenia wg taryfy operatora) w terminie od poniedziałku do piątku od 8 do 20, natomiast w soboty w godzinach od 8 -14.
Średni czas dostawy 48h od wysłania (data wysłania podana w e-mailu od Asport.pl)
1. sprawdzić email, gdyż Klient powinien otrzymać email z numerem paczki,
2. wejść na stronę http://www.fedex.com/pl/domestic-services/ i wpisać w formularzu po lewej stronie numer przesyłki, a po uzyskają Państwo informacje gdzie znajduje się paczka,
lub skontaktować się z oddziałem FedEx (dawny Opek) celem uzyskania informacji o paczce (nr przesyłki podany w emailu).
W tym celu należy wejść na stronę http://www.fedex.com/locate/index.html?locale=pl_pl, z listy oddziałów FedEx (dawny Opek) wybrać najbliższy oddział od miejscu zamieszkania,
3. skontaktować się z infolinią FedEx (dawny Opek) - telefonicznym śledzeniem poprzesyłek, z numeru stacjonarnego 801 002 800, a z komórkowego 22 211 80 00.
Średni czas dostawy 48 h od wysłania (data wysłania podana w emailu od Asport.pl)
UWAGA: Informacja o statusie przesyłki pojawia się na stronie firmy kurierskiej FedEx (dawny Opek) ok 12h po wysłaniu paczki.
Informacje na temat przesyłek:

Jeżeli nie dotarła paczka wysłana Pocztą Polską prosimy :
1. sprawdzić email, gdyż każdy z Klientów powinien otrzymać email z numerem wysłanej paczki,
2. przejść na "Śledzenie przesyłek przez Internet" na stronie Poczty Polskiej http://sledzenie.poczta-polska.pl/
lub skontaktować się z pracownikiem Poczty Polskiej i zapytać o paczkę (list priorytetowy) o otrzymanym numerze,
Infolinia Poczty Polskiej (działa w dni robocze w godzinach 8:00 - 20:00):
- dla korzystających z telefonów stacjonarnych:
801 333 444 (opłata jak za połączenie lokalne)
- dla korzystających z telefonów komórkowych i z zagranicy:
(+48) 43-842-06-00 (opłata wg cennika operatora).
- dla korzystających z telefonów stacjonarnych:
801 333 444 (opłata jak za połączenie lokalne)
- dla korzystających z telefonów komórkowych i z zagranicy:
(+48) 43-842-06-00 (opłata wg cennika operatora).
3. jeżeli nie ma paczki na poczcie po 3 dniach od nadania (data emaila wysłanego z numerem paczki) należy skontaktować się z pracownikami Asport.pl.

Jeżeli nie dotarła paczka wysłana Kurierem GLS prosimy :
1. sprawdzić email, gdyż Klient powinien otrzymać email z numerem paczki,
2. wejść na stronę https://gls-group.eu/PL/pl/sledzenie-paczek i wpisać w formularzu numer przesyłki, a po uzyskają Państwo informacje gdzie znajduje się paczka,
lub skontaktować się z oddziałem GLS celem uzyskania informacji o paczce (nr przesyłki podany w emailu).
W tym celu należy wejść na stronę https://gls-group.eu/PL/pl/oddzialy-punkty-parcelshop, z listy oddziałów GLS wybrać najbliższy oddział od miejscu zamieszkania.
Średni czas dostawy 48 h od wysłania (data wysłania podana w emailu od Asport.pl)
UWAGA: Informacja o statusie przesyłki pojawia się na stronie firmy kurierskiej GLS ok 12h po wysłaniu paczki.

Jeżeli nie dotarła do Państwa paczka wysłana do paczkomatu InPost prosimy:
1. sprawdzić email i telefon, ponieważ to właśnie tam przychodzą informacje z numerem przesyłki,
2. wejść na stronę http://paczkomaty.pl/pl/znajdz-paczke i tam wpisać numer paczki. Po chwili uzyskają Państwo informację, w jakim miejscu aktualnie znajduje się paczka, lub skontaktować się z oddziałem InPost w celu uzyskania informacji o paczce (nr przesyłki podany w mailu, bądź sms-em). W tym celu należy wejść na stronę https://paczkomaty.pl/pl/kontakt i wypełnić formularz, bądź skontaktować się z wirtualnym doradcą,
3. mogą Państwo również skontaktować z infolinią InPost, z numeru stacjonarnego 801 400 100, bądź komórkowego 722 444 000.
Średni czas dostawy to 48 h od wysłania (data wysłania, została podana w mailu od Asport.pl)

Jeżeli nie dotarła paczka wysłana Kurierem DPD prosimy :
1. sprawdzić email, gdyż Klient powinien otrzymać email z numerem paczki,
2. wejść na stronę https://tracktrace.dpd.com.pl/findParcel,na której to można posługując się numerem listy przewozowego bądź numerem referencyjnym błyskawicznie sprawdzić aktualną lokalizację przesyłki, innym rozwiązaniem jest wysłanie wiadomości do konsultanta DPD Polska poprzez chat dostępny pod adresem https://chat.dpd.com.pl/chat/form.aspxi zapytanie o paczkę o otrzymanym numerze.
3. można też skontaktować się z infolinią DPD Polska dzwoniąc na jeden z podanych numerów:
801 400 373 bądź 22 577 55 55 ( koszt połączenia wg taryfy operatora) w terminie od poniedziałku do piątku od 8 do 20, natomiast w soboty w godzinach od 8 -14.
Średni czas dostawy 48h od wysłania (data wysłania podana w e-mailu od Asport.pl)

Jeżeli nie dotarła paczka wysłana Kurierem FedEx (dawny Opek) prosimy :
1. sprawdzić email, gdyż Klient powinien otrzymać email z numerem paczki,
2. wejść na stronę http://www.fedex.com/pl/domestic-services/ i wpisać w formularzu po lewej stronie numer przesyłki, a po uzyskają Państwo informacje gdzie znajduje się paczka,
lub skontaktować się z oddziałem FedEx (dawny Opek) celem uzyskania informacji o paczce (nr przesyłki podany w emailu).
W tym celu należy wejść na stronę http://www.fedex.com/locate/index.html?locale=pl_pl, z listy oddziałów FedEx (dawny Opek) wybrać najbliższy oddział od miejscu zamieszkania,
3. skontaktować się z infolinią FedEx (dawny Opek) - telefonicznym śledzeniem poprzesyłek, z numeru stacjonarnego 801 002 800, a z komórkowego 22 211 80 00.
Średni czas dostawy 48 h od wysłania (data wysłania podana w emailu od Asport.pl)
UWAGA: Informacja o statusie przesyłki pojawia się na stronie firmy kurierskiej FedEx (dawny Opek) ok 12h po wysłaniu paczki.