Zmiana lub anulowanie zamówienia są możliwe do czasu przygotowania zamówionych towarów w magazynie.
Aktualny stan realizacji zamówienia można sprawdzić logując się do twojego konta na stronach naszego sklepu lub klikając w link, który otrzymałeś mailem po złożeniu zamówienia.
W celu zmodyfikowania lub anulacji zamówienia prosimy o kontakt telefoniczny, mailowy lub skorzystanie z formularza kontaktowego. Szczegółowe informacje kontaktowe znajdziesz na podstronie http://www.asport.pl/pomoc/9/kontakt/. Pamietaj, aby podać numer zamówienia oraz nazwę produktu, który ma zostać dodany, bądź usunięty z zamówienia.
Czas realizacji zamówienia zostanie wydłużony o czas przygotowania do wysyłki nowego produktu.
Zmiana sposobu płatności oraz ponowienie płatności
Jeśli nie dokonałeś płatności podczas finalizacji zamówienia lub Twoja płatność nie została zakończona poprawnie masz możliwość zmiany sposobu płatności lub ponowienia płatności.
W tym celu przejdź do szczegółów zamówienia logując się do swojego konta lub klikając w link otrzymany w e-mailu, a następnie kliknij opcję „Zmiana sposobu płatności" lub „Opłać".
Jeśli wybranym przez Ciebie sposobem płatności były raty to masz możliwość wybrania tylko opcji „Wypełnij ponownie wniosek".