Gwarancja oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm firmowych lub plomb naklejonych na przesyłkę.
W przypadku gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy plomby (taśmy) są zerwane prosimy w obecności kuriera sprawdzić zawartość przesyłki. Jeżeli towar jest uszkodzony, prosimy NIE przyjmować przesyłki i sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej z Biurem Obsługi Klienta sklepu Asport w celu wyjaśnienia sprawy i ustalenia wysyłki nowego towaru.
Jeżeli zdarzy się, że po otrzymaniu towaru wykryte zostały w nim jakieś wady techniczne, należy skontaktować się z nami, opisując dokładnie typ uszkodzenia (szczegółowe informacje o kontakcie dostępne są na podstronie: http://www.asport.pl/pomoc/9/kontakt/).
Asport.pl ma 14 dni na rozpatrzenie reklamacji (gwarancji).
Jeżeli zdarzy się, że Poczta nie dostarczyła przesyłki to po 14 dniach od daty wysłania Asport.pl reklamuje przesyłkę, a do Klienta wysyłamy natychmiast ponownie zamówiony towar.