Dane podane podczas rejestracji można sprawdzić i modyfikować używając do tego opcji Moje Konto u góry po prawej stronie. Aby korzystać z opcji Moje konto należy się najpierw Zalogować.

Zakładka „Twoje konto” umożliwia zmianę danych kontaktowych podanych podczas rejestracji, zmianę hasła do konta, dodawanie, modyfikację, usuwanie danych adresowych zawartych w książce adresowej, a także zmianę ustawień opcji newslettera.
Przede wszystkim w zakładce „Moje konto” można sprawdzić status realizacji zamówienia, przeglądnąć historię dotychczasowych zamówień. Znajdują się tam także linki do „Koszyka” oraz do „Przechowalni”.
Zmiana sposobu płatności oraz ponowienie płatności
Jeśli nie dokonałeś płatności podczas finalizacji zamówienia lub Twoja płatność nie została zakończona poprawnie masz możliwość zmiany sposobu płatności lub ponowienia płatności w zakładce „Moje konto”
W tym celu wybierz zamówienie, a następnie kliknij opcję „Zmiana sposobu płatności" lub „Opłać".
Jeśli wybranym przez Ciebie sposobem płatności były raty to masz możliwość wybrania tylko opcji „Wypełnij ponownie wniosek".