BLUZA DAMSKA, POLAROWA
model 100 MASONIC HOODIE
renomowanej marki THE NORTH FACE
Najnowsza odsłona jednego z bestsellerów The North Face!
Lekka, funkcjonalna bluza z polaru typu 100 to rzecz, która powinna się znaleźć w szafie każdej aktywnej kobiety - doskonale sprawdza się jako samodzielne okrycie lub warstwa ocieplająca np. pod kurtkę z Gore-Tex®. Bluza Masonic jest wykonana z nowoczesnego materiału Polartec® Classic Micro, który zapewnia doskonałe właściwości termoizolacyjne i wysoki komfort użytkowania. Tkanina ta jest także wysoce odporna na mechacenie i rozciąganie, dlatego też bluza posłuży Ci przez długi czas w dobrym stanie. Dopasowany, lekko taliowany fason ładnie podkreśla kobiecą sylwetkę. Przednie kieszenie pomieszczą wszystkie niezbędne Ci drobiazgi, a jeśli pogoda nie dopisze - możesz także ogrzać w nich dłonie. Bluza jest dostępna w wielu atrakcyjnych wersjach kolorystycznych.
Opis:
Dostępne kolory:
POLARTEC® CLASSIC MICRO - materiał wyprodukowany z 100% poliesteru. W pełni poliestrowa welurowa struktura włókien tworzy przestrzenie, w których gromadzi się powietrze, utrzymując w ten sposób, ciepłotę ciała, przy zachowaniu niskiej wagi. Dzianina ta jest bardzo odporna na peelingowanie oraz pakowna.
UPF PROTECTION - warstwa chroniąca przed promieniowaniem ultrafioletowym. Blokuje szkodliwe promienie UV zapewniając większą trwałość kolorów i materiałów, nie zmniejszając jednocześnie oddychalności materiału.
The North Face - światowy lider w produkcji sprzętu outdoorowego i wyprawowego. Ponad 30-letnie doświadczenie w tworzeniu sprzętu wspinaczkowego, narciarskiego i outdoorowego pozwoliło tej marce zdobyć uznanie niemal na całym świecie. Szeroki asortyment, wysoka jakość produktów i profesjonalne, sprawdzone rozwiązania sprawiają, że produkty The North Face cieszą się sympatią zarówno wśród profesjonalnych eksploratorów, jak i wśród weekendowych miłośników sportu.
Chociaż The North Face jest nieodmiennie kojarzony z górskimi aktywnościami outdoorowymi, to paradoksalnie jego historia zaczęła się na plaży. Dokładnie w San Francisco, w dzielnicy North Beach, zaledwie 150 m nad poziomem morza. To tutaj w 1966 roku para entuzjastów turystyki założyła mały górski sklep. Wkrótce potem ten sklepik, nazwany "The North Face" stał się miejscem, w którym można było kupić bardzo wysokiej jakości plecaki i inny sprzęt turystyczny. W 1968 właścicele przenieśli sklep na drugą stronę zatoki oraz zajęli się projektowaniem i produkcją odzieży technicznej oraz sprzętu turystycznego i wspinaczkowego. W następnych latach The North Face wytrwale budował wizerunek marki, m.in. poprzez sponsoring wielu wypraw w różne zakątki Ziemi. Zapoczątkowało to szczytną tradycję i stało się inspiracją dla hasła przyświecającego tej marce: Never Stop Exploring™.
Każda kolejna dekada dla The North Face to wprowadzanie absolutnych innowacji technicznych. W latach '80 TNF wprowadziło linię odzieży dla ekstremalnych narciarzy, następnie w kolejnym dziesięcioleciu powstała linia odzieży TEKWARE™. Jest to odzież przeznaczona dla wspinaczy, biegaczy, turystów i ma na celu zapewnienie doskonałego dopasowania i funkcjonalności. Natępnie TNF poszerzył kolekcję o nowy sprzęt i odzież do trekkingu, a także buty do biegania po górach.
Firma The North Face organizuje jeden z najbardziej wymagających ultramaratonów w Europie - Ultra Trail du Mont Blanc. Uczestnicy muszę przemierzyć 168 kilometrów, ale i pokonać własne słabości. Trasa prowadzi dookoła Mont Blanc, pozwalając zachwycić się urokiem Francji, Włoch i Szwajcarii. Bieg dookoła góry, pozwala sprawdzić swoje możliwości, a także daje szanse na przeżycie niezapomnianej przygody.
The North Face nieustannie przesuwa granice innowacyjności w swoich produktach, tak aby ich użytkownicy mogli przesuwać własne granice i zwiększać swoje możliwości, w myśl hasła Never Stop Exploring™.
Godne polecenia
Użytkownik agach83 poleca produkt.Idealna bluza. Bardzo ciepła, a jednocześnie dająca komfort i poczucie idealnej temperatury jak się w niej zapnie po samą szyję. Materiał fantastyczny, godny polecenia. Warta swojej ceny.