CZAPKA DAMSKA
model BALI
marki VIKING
Jeśli prowadzisz aktywny tryb życia i lubisz podróżować, a jednocześnie cenisz sobie modny i kobiecy styl, czapka Bali to doskonała propozycja właśnie dla Ciebie! Model ten został wyposażony w podszycie z siateczki Coolmax, która skutecznie absorbuje nadmiar wilgoci z powierzchni skóry i utrzymuje odpowiednią temperaturę - dzięki czemu czapka świetnie się nosi nawet w upalne dni. Szeroki daszek dodatkowo osłania oczy przed ostrymi promieniami słońca. Żywe kolory i subtelne kwiatowe wzory sprawiają, że czapka jest nie tylko wygodna, ale też bardzo efektowna.
Opis:
Dostępne kolory:
Dostępne rozmiary - obwód głowy w cm:
COOLMAX®
COOLMAX® - włókno poliestrowe, które odprowadza wilgoć od ciała na powierzchnię odzieży, skąd wilgoć szybko wyparuje. Uniemożliwia w ten sposób przegrzanie ciała i zapewnia przyjemne uczucie suchości nawet podczas najbardziej intensywnych zajęć. Jednocześnie, unikalnie ukształtowane włókna tworzące cztery kanaliki zapewniają doskonałą przewiewność, nawet w wilgotnym środowisku. Przepuszczalność powietrza wzmacnia z kolei termoregulacyjne działanie materiałów z włókna Coolmax®, wpływających pozytywnie na energię, wytrzymałość i efektywność użytkownika.
Viking to marka własna firmy Larix, specjalizującej się w dystrybucji produktów renomowanych marek sprzętu sportowego (Reusch, Killtec, Odlo, Uvex). W 1996 firma wprowadziła na rynek pierwszą linię produktów sygnowanych marką Viking – była to kolekcja rękawic narciarskich i snowboardowych. W kolejnych latach asortyment marki sukcesywnie się rozwijał: obecnie Viking proponuje szeroką gamę produktów zimowych i letnich, takich jak odzież ocieplana i termoaktywna, czapki, bandamki, kominiarki lub opaski. W ofercie Viking można znaleźć także kije trekkingowe i Nordic Walking oraz akcesoria outdoorowe.
Od początku swojej działalności marka Viking stawia głównie na jakość, atrakcyjność i szeroką dostępność swoich produktów. W produkcji wykorzystywane są wysokogatunkowe materiały o doskonałych parametrach technicznych, między innymi markowa ocieplina Thinsulate® czy membrana Windstopper®. Projektanci Vikinga dbają także o estetykę produktów – ich design i kolorystyka zawsze wychodzi naprzeciw aktualnym trendom w modzie sportowej i outdoorowej. Wreszcie dostępność – szeroki zasięg dystrybucji i niezwykle korzystna relacja jakości do ceny sprawiają, że marka Viking trafia do dużego grona polskich i zagranicznych klientów.
Wysoka jakość produktów i konsekwentne budowanie pozytywnego wizerunku marki sprawiło, że Viking cieszy się coraz większą popularnością wśród odbiorców i dociera w coraz dalsze zakątki Europy. Marka ma już stałą, silną pozycję na polskim rynku sportowym, jej produkty od wielu lat są także sprzedawane w Mołdawii, na Ukrainie i Słowacji. Viking od 2012 roku jest jednym z największych polskich wystawców na prestiżowych monachijskich targach ISPO. W ten sposób zasięg dystrybucji marki poszerzył się o kolejne kraje: Francję, Czechy, Rosję, Hiszpanię, Niemcy czy Serbię. Klasa produktów Viking została doceniona także przez profesjonalistów: marka ma na swoim koncie kilkuletnią współpracę z Polskim Związkiem Narciarskim, a co za tym idzie - może poszczycić się udziałem w sukcesach najwybitniejszych polskich sportowców: Justyny Kowalczyk i Adama Małysza. Marka Viking aktywnie wspiera paraolimpijską reprezentację Polski w narciarstwie alpejskim, a także wielu młodych, utalentowanych adeptów letnich i zimowych dyscyplin sportu, skupionych pod egidą Viking Team.
Czapka to nieodzowny element ubioru każdego polaka. W naszym klimacie mamy do czynienia z mroźną i śnieżną zimą, oraz chłodnym jesiennym wiatrem. Właśnie z tych powodów czapka...
czytaj więcej
Bądź pierwszy który wyrazi swoją opinię o produkcie. Podziel się swoimi uwagami, pomóż innym w zakupie.