KIJE TREKKINGOWE, 2-SEKCYJNE
model LAPSI firmy VIKING
Szukasz kijów dla swojej pociechy? To znalazłeś.
Lekkie, wytrzymałe 2-sekcyjne kije, regulowane w zakresie 67-115 cm. Profilowany uchwyt i solidne wykonanie kijów ułatwia podchodzenie pod górę i poprawia tempo marszu. Dodatkowo regulowane paski przy uchwytach zwiększają stabilność i zwiększają pewność uchwytu. Zastosowano tutaj rotacyjny system blokady teleskopu, pozwalający na szybką i sprawną regulację wysokości w zależności od potrzeb najmłodszych.
Kije charakteryzują się większą stabilnością i pomagają utrzymywać równowagę podczas trudniejszych, bardziej wymagających odcinkach trekkingu - dzięki temu wzrośnie komfort użytkowania i zwiększy się przyjemność z przemierzania górskich odcinków.
Dodatkowo zastosowanie systemu Anti-Shock umożliwia absorbowanie wszystkich wstrząsów i wzmacnia jeszcze bardziej komfort użytkowania.
Chodzenie pełne pasji.
Opis:
Viking to marka własna firmy Larix, specjalizującej się w dystrybucji produktów renomowanych marek sprzętu sportowego (Reusch, Killtec, Odlo, Uvex). W 1996 firma wprowadziła na rynek pierwszą linię produktów sygnowanych marką Viking – była to kolekcja rękawic narciarskich i snowboardowych. W kolejnych latach asortyment marki sukcesywnie się rozwijał: obecnie Viking proponuje szeroką gamę produktów zimowych i letnich, takich jak odzież ocieplana i termoaktywna, czapki, bandamki, kominiarki lub opaski. W ofercie Viking można znaleźć także kije trekkingowe i Nordic Walking oraz akcesoria outdoorowe.
Od początku swojej działalności marka Viking stawia głównie na jakość, atrakcyjność i szeroką dostępność swoich produktów. W produkcji wykorzystywane są wysokogatunkowe materiały o doskonałych parametrach technicznych, między innymi markowa ocieplina Thinsulate® czy membrana Windstopper®. Projektanci Vikinga dbają także o estetykę produktów – ich design i kolorystyka zawsze wychodzi naprzeciw aktualnym trendom w modzie sportowej i outdoorowej. Wreszcie dostępność – szeroki zasięg dystrybucji i niezwykle korzystna relacja jakości do ceny sprawiają, że marka Viking trafia do dużego grona polskich i zagranicznych klientów.
Wysoka jakość produktów i konsekwentne budowanie pozytywnego wizerunku marki sprawiło, że Viking cieszy się coraz większą popularnością wśród odbiorców i dociera w coraz dalsze zakątki Europy. Marka ma już stałą, silną pozycję na polskim rynku sportowym, jej produkty od wielu lat są także sprzedawane w Mołdawii, na Ukrainie i Słowacji. Viking od 2012 roku jest jednym z największych polskich wystawców na prestiżowych monachijskich targach ISPO. W ten sposób zasięg dystrybucji marki poszerzył się o kolejne kraje: Francję, Czechy, Rosję, Hiszpanię, Niemcy czy Serbię. Klasa produktów Viking została doceniona także przez profesjonalistów: marka ma na swoim koncie kilkuletnią współpracę z Polskim Związkiem Narciarskim, a co za tym idzie - może poszczycić się udziałem w sukcesach najwybitniejszych polskich sportowców: Justyny Kowalczyk i Adama Małysza. Marka Viking aktywnie wspiera paraolimpijską reprezentację Polski w narciarstwie alpejskim, a także wielu młodych, utalentowanych adeptów letnich i zimowych dyscyplin sportu, skupionych pod egidą Viking Team.
Częstym błędem jest utożsamianie kijków do NW z trekkingowymi. Tymczasem oba rodzaje są przeznaczone przede wszystkim do innego typu chodu, o innej technice, po różnym...
czytaj więcej
Bądź pierwszy który wyrazi swoją opinię o produkcie. Podziel się swoimi uwagami, pomóż innym w zakupie.